To już roczek z Bądź tu teraz ♥

Kochani, na pewno zauważyliście nowy wygląd bloga. Postawiłam na coś w miarę prostego lecz nie całkowicie klasycznego - wygląd który będzie dało się zapamiętać. Środkowy kwadrat nagłówka, gdzie znajduje się nazwa bloga, chciałabym, by jednocześnie był moim logiem. Wreszcie w nazwie nie ma błędu, który tak bardzo mnie raził - pewnie większość z Was nawet nie zdaje sobie strawy, ale w poprzednim nagłówku znajdował się niepotrzebny przecinek (Bądź tu, teraz), obecnie go nie ma i od razu czuję się z tym lepiej. A z jakiej okazji taka zmiana? Bo to już rok! Nawet nie wiecie, jak ten dzień jest dla mnie ważny, chyba nawet bardziej niż moje własne urodziny, bo właśnie dziś Bądź tu teraz obchodzi swoją pierwszą rocznicę! Właśnie 20 stycznia 2015 roku na tym blogu pojawił się pierwszy post, a była to recenzja książki "Szukając Alaski". Dziś chciałabym Wam podziękować, powiedzieć co nieco o tym miejscu i podsumować z Wami moją dotychczasową pracę. 

Zanim założyłam tego bloga długo się wahałam. Bałam się, że mój początkowy zapał szybko zgaśnie, że po dwóch miesiącach po prostu zniknę z tego miejsca bez słowa. Obawiałam się również swojego lenistwa, które dopadało mnie w najbardziej zapracowanym okresie, więc bałam się również, że z moją słabą organizacją nie pogodzę bloga i szkoły. Dodatkowo martwiłam się, że czytam za mało, a moje recenzje będą niczym pisane przez przedszkolaka. Ale hej! Dopiero rozpoczął się rok, poczułam, że czas na zmiany i warto podjąć ryzyko. Nie wypali? Trudno, ale przynajmniej nie będę żałować, że nie spróbowałam. I pod  wpływem  chwili  podjęłam                                                                                     ostateczną decyzję - zakładam bloga! I założyłam. 

Rzeczywiście pierwsze recenzje są tak banalne, jakby pisała je 8-latka i aż mam ochotę je poprawić, ale to nie ma sensu - przecież te książki czytałam już tak dawno, że nie byłabym w stanie idealnie odzwierciedlić tego, co wtedy o tych książkach myślałam, a w ogóle to przecież historia mojego bloga - jego początek, a każdy kiedyś zaczynał. Moje recenzje nie są dobre, są przeciętne, ale jeśli na tyle, by czasem ktoś je przeczytał i by komuś pomogły, to mnie to nie przeszkadza. Pokochałam to co robię i wciąż uczę się wykonywać to coraz lepiej. Rozwijanie Bądź tu teraz jest dla mnie niezmiernie ważne, nie ma dnia, bym nie zajrzała i nie sprawdziła, co się tu dzieje. Ci którzy prowadzą bloga dobrze wiedzą, jak bardzo pochłania on czas, ale wiecie co? Poświęcanie się blogu mnie relaksuje. Lubię dla Was pisać.

Blog to takie miejsce, gdzie można poznać wielu wspaniałych ludzi o podobnych zainteresowaniach. To niesamowite. Niezwykłe jest to, jakim wsparciem okazują się ludzie, których właściwie nie znamy. Tak, kochani, jesteście moją podporą, prawdopodobnie, gdyby nie wy, Bądź tu teraz już by nie istniało. Dlatego teraz przyszedł czas na podziękowania. Tak bardzo chciałabym zrobić do dla każdego z Was z osobna, ale to chyba niemożliwe. Dlatego dziękuję Wam! Za to, że mnie odwiedzacie ♥ Czytacie, to co piszę ♥ I komentujecie ♥ Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję, że jesteście moim wsparciem ♥
Chciałabym jednak wyróżnić jedną osobę w tych podziękowaniach, z którą nawiązałam kontakt poza blogowy. Michalino bardzo dziękuję Ci, że tak chętnie wspierasz każdy mój pomysł i chętnie się przyłączasz do ich organizacji. Za wszystkie rady, szczególnie dotyczące wydawnictw i rozmowy o książkach. Mam nadzieję, że nasze blogi zawsze będą połączone jakąś współpracą, a my kiedyś się spotkamy (hmm... może na targach książki?).

A teraz może przejdę do podsumowania całorocznej działalności Bądź tu teraz. 
W ciągu tego roku:
- opublikowałam:  79 postów 
- w tym: 39 recenzji
Na blogu pojawił się również cykl TOP5 blogerów (tymczasowo niekontynuowany) oraz 5 NAJEK tygodnia, które cieszyły się dobrym słowem. Wraz z Michaliną podjęłyśmy się wprowadzenia Książkowego MMA oraz KSIĄŻKOMANI, a wraz z kilkoma innymi blogerami również akcji Halloween'owej, w skład której chodziło między innymi Halloween - noc czytania, czy wspólnie ułożony Halloween BOOK TAG.
W ciągu tego roku sama również stworzyłam dwa autorskie TAGi - Clothes Book TAG oraz Wyobraź sobie... - TAK książkowy. Dwa razy ukazał się również post z cyklu Cytat pod lupą, gdzie pisałam przemyślenia odnoszące się do książkowych cytatów.
Jak widać na Bądź tu teraz nie było nudno i tak też nie będzie w kolejnym roku. Na blogu pojawiły się również wstępne plany na 2016, które możecie przeczytać w poście Bądź tu teraz w 2016 roku. Postaram się również umieszczać nieco więcej recenzji, by przeważały nad innymi postami :)

Jeśli chodzi natomiast o typowe statystyki to w ciągu roku blog naliczył sobie 20 tysięcy, a liczba stałych obserwatorów wynosi 185. Za wszystko Wam dziękuję ♥

Być może na dniach pojawi się urodzinowy konkurs, więc koniecznie tu zaglądajcie.

A teraz dajcie znać, co sądzicie o nowym wyglądzie? Jeśli warto coś poprawić to piszcie, a postaram się to zrobić ^^

50 komentarzy :

  1. Sto lat, sto lat! *śpiewam*
    Gratuluje tego roku i powodzenia w następnym roku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Życzę Ci by kolejny rok był jeszcze bardziej udany! Żebyś dalej cieszyła się z tego co robisz i aby każdy dzień blogowania był dla Ciebie przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jest ogromną przyjemnością i mam nadzieję, że tak pozostanie ^^

      Usuń
  3. Hej kochana :3
    Ale zmiana! Bardzo mi się podoba twój nowy wygląd bloga, chociaż przyznam, że tamten też uwielbiałam i nawet nie zwróciłam uwagi na ten przecinek w tytule.
    Spokojnie każdy miał takie początki z blogowaniem. U mnie na początku recenzja zawierała tylko kilka zdań, dopiero potem się rozwinęła. Sporo udało ci się osiągnąć i gratuluję ci z całego serducha ♥ :* bardzo się cieszę, że również razem przeprowadzaliśmy akcję Halloweenową.
    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo, dużo dalszych sukcesów i jak najdłuższego blogowania. :* I czekam na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamten był naprawdę ładny, ale potrzebowałam zmiany i bardzo się cieszę, że nowy również ci się podoba :D
      Ja również się cieszę i bardzo ci dziękuję, że tak bardzo byłaś w nią zaangażowana! W dużym stopniu to właśnie ty rozkręciłaś tę akcję :*
      I za wszystko bardzo dziękuję ♥

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego! Miliona obserwatorów i jeszcze więcej udanych postów! A wygląd bardzo ładny. Taki czysty i delikatny. Piękny <3 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wygląd ci się spodobał - troszkę się martwiłam, że jednak się nie przyjmie ♥

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba. Jest subtelny, kobiecy i stylowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że wygląd ci się spodobał ♥

      Usuń
  6. Gratuluję wyników i życzę aby wszystko dalej się tak pięknie toczyło. :) No i życzę ci przede wszystkim wytrwałości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, a wytrwałość na pewno się przyda, bo choć blog to czysta przyjemność, to również obowiązek i mały złodziej czasu :)

      Usuń
  7. Wielkie gratulacje z okazji roczku bloga, sama niedawno go obchodziłam i wiem jakie to cudowne uczucie! Blogowanie i pisanie o książkach daje naprawdę dużo satysfakcji, mimo, że z czasem staje się też trochę obowiązkiem, jednak przyjemnym :)
    Nawet nie wiesz jak się cieszę, że nawiązałyśmy kontakt! Bardzo lubię nasze rozmowy o książkach, mimo, że gusta książkowe mamy często różne :) Mam nadzieję, że kiedyś rzeczywiście uda nam się spotkać i pogadać :D
    Ważne, że pisanie sprawia Ci przyjemność, a recenzje na pewno na każdym kroku będą coraz lepsze. Moje są przeciętne, ale patrząc na kilkanaście linijek tekstu, które kiedyś pisałam o książkach, to teraz widzę u siebie naprawdę sporą poprawę ;) A ja Twoje recenzje naprawdę lubię czytać i wiem, że za rok będą jeszcze lepsze :) Najważniejsze, że piszesz je "od serca" :)
    Ważne by kochać to co się tu robi, by blogowanie było przyjemnością, więc życzę Ci by przez kolejne lata blog przynosił Ci dużo radości, no i oczywiście życzę Ci jeszcze więcej wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog to ogromna przyjemność, ale masz racje, że również obowiązek, dlatego tak bardzo jestem duma, że to już rok ♥
      Grunt to się rozwijać i nie poddawać - każdy kiedyś zaczynał ^^
      Bardzo dziękuję ♥

      Usuń
  8. Wszystko jest w najlepszym porządku! Gratuluję ci bardzo dobrych wyników i stałych czytelników! To się ceni! Obyś dalej pisała ;) Sto lat! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje i jestem z Ciebie dumna!
    Sama nie tak dawno mialam roczek bloga i wiem jakie teraz szczescie Cie ogarnia :) Oby tak dalej! Wgl zauwazylam ze wszyscy z poczatku mielismy obawy ze nam sie nie uda wytrwac xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ♥
      Och, moje obawy były jak najbardziej uzasadnione - ach, ten słomiany zapał :D Ale proszę, jakie zaskoczenie - wciąż tu jestem! A to tylko dowód na to, jak ważny jest dla mnie ten blog :D

      Usuń
  10. Gratuluje takich wyników! 185 obserwatorów w jeden rok to naprawdę dużo. Chyba żadna osoba, która pisze cokolwiek, nigdy nie jest zadowolony w 100 procentach ze swoich tworów - może to i dobrze, bo samokrytyka często się przydaje ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat, sto lat! Na blogową osiemnastkę, musisz nas wszystkich zaprosić, ot co! :D

    Życzę Ci dużo wytrwałości na kolejne lata i oby wszystko poszło po Twojej myśli i zgodnie z Twoimi planami na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I przyszedł czas na moje wypociny! XD ^^
    Zacznijmy od szablonu - naprawdę duża zmiania, ale jestem jak najbardziej "na tak"! Chociaż byłam absolutnie zakochana w poprzednim wyglądzie, ten podoba mi się równie mocno, a sama jestem dużą entuzjastką zmian, więc cieszę się, że postanowiłaś odświeżyć w ten sposób "Bądź tu teraz". :) Z przyjemnością będę tutaj zaglądać i już nie mogę doczekać się realizacji projektów, o których wspominałaś w poprzednim poście! :D Moje wahanie było naprawdę ogromne, o czym wspominałam w pierwszym poście, a czytając moje początkowe recenzje mam ochotę zapaść się pod ziemię i czym prędzej je usunąć. ._. Jeżeli Ty twierdzisz, że na początku pisałaś jak przedszkolak, to ja musiałam tworzyć na poziomie... żłobka? :D Moje opinie były zaledwie kilkuzdaniowe i w ogóle... nie były recenzjami, nie wiem, jak to opisać. Ale wiem, że były baardzo kiepskie i w porównaniu do tego, co piszę teraz - mogę być z siebie dumna. Też zastanawiałam się nad ich zaktualizowaniem, bo moja wypowiedź na temat tak cudownej pozycji jaką jest "Złodziejka książek", aż prosi się o jakieś bardziej profesjonalne polecenie, ale na razie wstrzymuję się z tym z tego samego powodu - czytałam tamte książki ponad dwa lata temu.
    O tak, blogosferę uwielbiam między innymi za to, że można poznać tak wielu wspaniałych ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Kocham dyskutować o książkach, a jeżeli miałabym być szczera - nigdzie nie czuję się tak dobrze, mówiąc o nich, jak właśnie tutaj, na blogach. Łatwiej jest mi wyrazić swój zachwyt nad danym tytułem, pisząc recenzję. Wtedy się skupiam, rozluźniam i pozwalam przelać emocje i myśli na komputer. To coś naprawdę genialnego.
    Generalnie podpisuję się pod każdym Twoim zdaniem dotyczącym świetności blogowania, pięknie to ujęłaś. ♥ Szczerze Ci gratuluję tylu sukcesów i mam nadzieję, że kiedy będziesz pisać takiego posta za rok, będziesz dziękowała dziesięć razy większej ilości czytelników! Ja mogę tylko żałować, że nie poznałam "Bądź tu teraz", gdy dopiero rozwijał swoje skrzydła, ale przynajmniej byłam świadkiem tak przełomowego momentu - jego okrągły roczek! Jeszcze raz z całego serca Ci gratuluję i życzę mnóóóstwa radości czerpanej z prowadzenia bloga. Wszystkiego najlepszego! :* ♥
    The-heartlines-books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katherine bardzo, bardzo, bardzo ci dziękuję ♥ Za to, że po prostu jesteś. Że wchodzisz na mojego bloga nie po to by zareklamować swojego, a dlatego, że lubisz czytać to co napiszę. Nawet nie wiesz, jak bardzo każdy twój komentarz mnie cieszy, a ten dzisiejszy dodatkowo wzruszył ♥
      Obawiałam się, czy nowy wygląd przypadnie ci do gustu, ponieważ nie raz pisałaś, jak bardzo podoba ci się poprzedni - cieszę się więc, że ten również tak ci się spodobał :*
      Hahaha, jesteś genialna - " Jeżeli Ty twierdzisz, że na początku pisałaś jak przedszkolak, to ja musiałam tworzyć na poziomie... żłobka?" :D Prowadzenie bloga i pianie recenzji ogromnie rozwija i bardzo dobrze, że jesteś dumna ze swoich postępów, na pewno są one ogromne i z chęcią przeczytam twoją recenzję "Złodziejki książek" (jak mogłam nie czytać jeszcze tej książki :o), przy okazji sama się przekonam, co do tego poziomu żłobka :D
      Jeszcze raz tak strasznie ci dziękuję <3
      PS. Właśnie ogarnęłam na twoim blogu, kiedy go założyłaś i było to w grudniu, a ponieważ nic nie mówiłaś (pisałaś) to takie trochę spóźnione życzenia ode mnie, by The-heartlines-books również odnosiło mnóstwo sukcesów, by miało wielu wiernych czytelników (takich jak ja ♥ - i bardzo żałuję, że tak rzadko dodajesz posty :( ) oraz aby blogowanie zawsze sprawiało Ci wiele radości. Oraz wytrwałości, bo blog to ogromna przyjemność ale i obowiązek :)
      PPS. Tak rozkminiam, jaką jesteś osobą - gadatliwą, czy raczej cichą? Bo jeśli chodzi o świat książek, to masz tyle do powiedzenia, że to aż niezwykłe ♥

      Usuń
    2. Jejku, ale ja jestem tępa! XD Przeczytałam Twój komentarz zaraz po tym, jak go dodałaś, ale za nic w świecie nie potrafiłam na niego odpowiedzieć, bo szukałam "Odpowiedz" w zupełnie innym miejscu... Nieważne. XD

      Przeczytałam Twój komentarz chyba z osiem razy, jest taki wspaniały. Dziękuję. ♥
      Oj, oj, nie! Nie, nie, nie! Nie czytaj tamtych recenzji! :D Są naprawdę beznadziejne, ostrzegam! :D

      Dziękuję za życzenia. Po prostu dziękuję. Nie mam pojęcia, co jeszcze mogę napisać oprócz "Dziękuję". ♥ Muszę przyznać, ze częstsze dodawanie postów było poniekąd moim postanowieniem na nowy rok i chciałabym, żeby w miesiącu pojawiły się przynajmniej trzy posty, żeby uregulowało się jeden post na tydzień, bo to, co działo się w ciagu kilku ostatnich miesięcy było totalną porażką (jeden post na miesiąc). ;/ Mam nadzieję, że szybko się zmobilizuję (właśnie piszę nową recenzję) i posty będą pojawiać się regularnie. :)
      Ostatnie zdanie niemal doprowadziło mnie do łez. :') Już śpieszę z odpowiedzią; właściwie sama nie do końca potrafię stwierdzić, chyba raczej to drugie. Nie grzeszę śmiałością, ale też nie jestem całkiem aspołeczna. :D Chyba mam trochę charakter władczy, ale jednocześnie strasznie się denerwuję przed różnego rodzaju wystąpieniami. :D Stawiam, że jestem trochę taka, trochę taka. W zależności od humoru. :P
      Jeszcze raz bardzo Ci dziękujędziekujędziekujędziękujędziękujędziękuję ♥

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że postanowienie uda się spełnić, a jak nie to będę się upominać o posty! :D Mnie brakowało mobilizacji, jeśli chodzi o wakacje. To była totalna porażka. W ciągu ponad trzech miesięcy przeczytałam może cztery książki (nie pamiętam dokładnie) i nie miałam czego recenzować, a dodawanie tylko i wyłącznie TAGów, czy czegoś tego typu mijało się z celem... No cóż... trochę zmarnowałam tegoroczne wakacje, okres kiedy tak naprawdę miałam dużo czasu dla książek i bloga :/
      To chyba masz tak jak ja :D Humor [no i to, jak moim zdaniem aktualnie wyglądam (jestem dość krytyczna pod tym względem, takie tam kompleksiki ^^), co w sumie jednocześnie wpływa na mój humor, więc zatacza się kółko] wpływa na moje zachowanie. Ogólnie jestem dość energiczną i impulsywną osobą, więc mimo braku pewności siebie, nieraz potrafię zaskoczyć sama siebie :D
      To ja dziękuję ♥

      Usuń
  13. Moje gratulacje! Pierwsze urodziny bloga sa najlepszym wydarzeniem, później czas ;eco moe woadp,p kal szybko.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że takich rocznic będzie jeszcze wiele :D

      Usuń
  14. Życzę Ci wszystkiego najlepszego w kolejnym roku bloggowania, czerpania ogromnej radości z pisania i samych sukcesów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat! Wszystkiego co najlepsze, życzę samych sukcesów, aby twój zapał nigdy nie gasnął, głowy pełnej pomysłów nad nowymi postami i oczywiście jak najwięcej książek.

    http://recenzje-parabatai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko na świecie będzie wydawanych wiele niesamowitych książek, to na pewno nie zgaśnie :D Dziękuję ♥

      Usuń
  17. Gratulacje i wszystkiego najlepszego. Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulację <3 Mam nadzieję, że teraz przeczytasz i zrecenzujesz jeszcze więcej wspaniałych książek, będziesz miała niesamowitą radość z prowadzenia bloga i spełnisz swoje książkowe marzenia <3

    Fluff

    OdpowiedzUsuń
  19. Wielkie, wielkie gratulacje!!! Życzę kolejnych lat udanego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! <3 <3
    A zmiana wyglądu bloga jest rewelacyjna! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Też czasami myślę, żeby usunąć albo bardziej zredagować moje pierwsze recenzje. Ale to przecież też jest część nas, każdy z nas się kiedyś uczył, prawda :)

    Od siebie serdecznie Ci gratuluję i aż się uśmiecham, bo tyle pozytywnych emocji aż kipi z tego tekstu! I oczywiście dalszych sukcesów!

    A wygląd bloga super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najlepsze! Świetny ten nowy wygląd bloga, taki subtelny i uroczy♥ Pozdrawiam ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana gratuluję Ci tego roczku :) Przez ten czas wiele się nauczyłaś i wiele sukcesów odniosłaś.
    Wszystkiego co najlepsze Ci życzę ;) Byś się rozwijała, przeczytała wiele cudownych książek i by ich recenzje były także świetne ;) Na koniec chciałabym powiedzieć, że teraz jest tu bardzo ładnie ;) Chociaż poprzedni wygląd też mi się podobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że ci się podoba :D I dziękuję ♥

      Usuń
  24. Aż zaśpiewałabym 100 lat, ale uwierz mi, nie chcesz tego usłyszeć :D
    Wszystkiego najlepszego, i kolejnego wspaniałego roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, rozumiem, że masz równie anielski głos jak ja :D
      Dziękuję ♥

      Usuń
  25. Moja droga Minni, prosiłaś o opinię z mojej strony na temat nowego wyglądu bloga - nie skłamię, że nie bałam się trochę, bo poprzedni szablon był wspaniały i szybko się do niego przywiązałam, ale ten jest właśnie taki, jakie lubię - przejrzysty, czysty, aczkolwiek oryginalny, z pewnością dzięki niemu każdy zapamięta Twój blog na dłużej.
    Rozumiem Twoje początkowe obawy, bo też przez to przechodziłam, kiedy zaczynałam z blogowaniem. Moje pierwsze recenzje nie były cudowne, wygląd nie grzeszył oryginalnością, a kiedy nie dostawałam żadnych wyświetleń i komentarzy mimo dodawanych codziennie opinii byłam już bliska usunięcia strony. Widzę, że nasze początki wyglądały podobnie - obie dopiero po jakimś czasie znalazłyśmy sens prowadzenia stronki i doceniłyśmy własną pracę, przestając się w końcu poprawiać i oczekiwać niemożliwego. Przestałam powoli książki traktować jako niewinną pasję, tylko jako swojego czasu obowiązek, wiedziałam, że muszę dobrze traktować czytelników, by odwiedzali mój blog.
    A teraz już do rzeczy - to ja Ci dziękuję za wszystkie długaśne komentarze na moim blogu, za pomoc, taką malutką internetową znajomość i cudowne recenzje, które świetnie mi się czyta wiedząc, że są napisane szczerze. Za to, że z nami jesteś i mimo dosyć sporej popularności nie spoczęłaś na laurach, tylko wciąż dążysz do perfekcji, którą mam nadzieję, że osiągniesz. Bo jesteś na dobrej drodze ;)
    Gratuluję wyników i mam nadzieję, że niedługo razem będziemy świętować urodzinki Truskawkowego, bo to już w lipcu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff... ulżyło mi, jeśli chodzi o ten szablon :D Dziękuję ^^
      Bardzo się cieszę, że nie poddałaś się i jednak nie usunęłaś Truskawkowego - bo czyj blog zaśmiecałabym wtedy moimi komentarzami?! :o :D
      Bardzo lubię, gdy między czytelnikiem i blogerem wytwarza się więź, gdy zaglądają na bloga czyta post i chętnie dodaje komentarz z własnymi spostrzeżeniami, więc masz racje, by mieć czytelników nie wystarczy pisać, trzeba ich traktować, jak swoich przyjaciół ^^
      To ja ci Patty bardzo dziękuję, właśnie za to o czym napisałaś - za komentarze na moim blogu, które tak bardzo uwielbiam czytać ♥, za pomoc, znajomość i recenzje, które niejednokrotnie czarują twoimi niesamowitymi przemyśleniami ♥ |
      Och będziemy świętować na pewno, bo jeśli nagle być przestała pisać na Truskawkowym (co mam nadzieję, że się nie zdarzy), to chyba zasypałabym się mailami, że masz wracać! :D

      Usuń
  26. Och, obchodzimy blogowe urodziny w podobnym czasie - ty 20.01, a ja 16.01. :D Widać to był dobry czas na zakładanie bloga. XD
    Oczywiście wszystkiego najlepszego! :D Obyś wytrwała kolejne lata w blogowaniu! <3
    A wygląda bloga mnie bardzo się podoba - jest naprawdę super! <3 ^_^

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję pierwszych urodzin i życzę dalszego owocnego blogowania! U mnie w marcu miną 4 lata - nie wiem, gdzie ten czas ucieka...

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję roczku! i życzę dużo kolejnych sukcesów, kolejnych obserwatorów komentarzy i wyswietleń i żeby blogowanie sprawiało ci jeszcze więcej radości! i żebyś trafiała na same cudowne książki ;)
    a wygląd.. hm, jest ładnie, przejrzyście, idealnie, pasuje do tego miejsca ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję roczku i życzę sto lat! :*
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie: http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś! Czekałam na Ciebie! Wybaczam spóźnienie - lepiej późno niż wcale :D No to czytaj i komentuj (nie musisz się podlizywać, pisz co myślisz :D)!
Twój komentarz znaczy dla mnie więcej niż myślisz, to taka drobnostka, a jak motywuje! Uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać! Jeśli zostawisz po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę, możesz zostawić linka - będzie mi łatwiej.
Och, uwielbiam Cię, drogi czytelniku ♥

Bądź tu teraz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka