WIELKA WYMIANA KSIĄŻKOWA: 7-14.04.2019r.

Hej kochani, dziś rozpoczyna się kolejna edycja Wielkiej Wymiany Książkowej, w której i ja postanowiłam wziąć udział. Mam na swojej półce kilka książek, które u mnie się nie zadomowiły na tyle, aby pozostać na niej na dłużej. Chciałabym przekazać je komuś innemu, by przyjął je pod swój dach, w zamian za jakąś inną lekturę, która by mnie zainteresowała. 
Mam nadzieję, że uda mi się podczas tych kilu dni, gdy trwa (od 7 kwietnia do 14 kwietnia), upolować coś naprawdę fajnego, oraz że książki, którymi ja dysponuję do wymiany, zadowolą kogoś innego. Organizatorką zabawy jest Magdalena Erbel z bloga Save the magic moments wraz z Dagmarą z bloga Socjopatka.


"Calder" - bardzo dobry / "Eden" - bardzo dobry / "Podniebny lot" - bardzo dobry / 
"Pod samym niebem" - dobry

"Jak powietrze" - nowa / "Układ" - bardzo dobry  / "Przekroczyć granicę" - bardzo dobry /
"Promyczek" - bardzo dobry

"Listy niezapomniane II" - nowa / "Radzka radzi. Tobie dobrze w tym" - nowa 

 "Chłopak, który stracił głowę" - nowa / "Bądź swoją siłą przez 365 dni roku" - dobry / 
"Szukając Alaski" - nowa / "O matko i córko" - bardzo dobry


"To nie jest dieta"- nowa / "Powrót do Darningham Hall" - nowa / "Dyskurs" - nowa / 
"Black ice" - bardzo dobry / "Genialni. Lwowska szkoła matematyczna" - bardzo dobry

"Co jeśli..." - bardzo dobry / "Po tamtej stronie ciebie i mnie"-  dobry  / "Zac & Mia" - bardzo dobry / "Playlist for the dead" - bardzo dobry / "Caraval" - bardzo dobry / 
"Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" - bardzo dobry

"PLL. Kłamczuchy" - dobry / "Eleonora i Park" - dobry / "Gwiazd naszych wina" - nowy


Książki oznaczone jako nowe były przeze mnie w ogóle nieczytane, te podpisane jako bardzo dobre są wciąż w stanie idealnym/jak nowe i raczej nie posiadają śladów użytkowania, natomiast po książkach oznaczonych jako dobre takie ślady można zauważyć oraz w niektórych drobne defekty.
Jeśli coś Was zainteresowało koniecznie napiszcie w komentarzu ♥

25 komentarzy :

  1. Hej;) Odpisałam Ci u mnie na blogu, ale odzywam się i tutaj;) Chętnie wymienię "Wasz wymarzony dzień" w zamian za "Układ". Jeśli się zgadzasz, proszę o kontakt mailowy: azumi.90@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, znajdziesz coś u mnie za Promyczek? https://zapachmoichinspiracji.blogspot.com/2019/04/wymiana-ksiazkowa-przeczytaj-i-podaj.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic :( Udanych poszukiwań życzę ♥

      Usuń
  3. Może coś ode mnie za "Genialnych"? https://www.czytalski.eu/2019/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic, ale życzę udanych łowów ♥

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. "Kryształowy anioł" K. Grochola
      "W imię miłości". K. Michalak
      "Ruda Sfora" M.L. Kossakowska
      "Dziennik Bridget Jones" H. Fielding
      "W pogoni za rozumem" H. Fielding
      "Wyrocznia" A. Kane
      "The immortal life of Henrietta Lacks" (ang) R. Skloot
      "Ojciec chrzestny z Sherwood" A. Donald
      "Światło między oceanami" M.L. Stedman
      "Król Kier" A. Polak
      "Kręta droga do nieba" B. Gałczyńska-Szurek

      Usuń
    2. Hej, jestem zainteresowana Światłem pomiędzy oceanami :) Napisz proszę do mnie maila, jeśli to nadal aktualne - znajdziesz go w zakładce na blogu współpraca/kontakt :) ♥

      Usuń
  5. Hej, znajdziesz coś u mnie za "Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender" / "Black ice" - http://mumspace.pl/wymiana-po-raz-siodmy-wielka-wymiana-ksiazkowa/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic, ale fajnie że napisałaś - życzę udanych poszukiwań ♥

      Usuń
  6. Hejka, znajdziesz u mnie coś za "Chłopaka, który stracił głowę"? ;)
    https://lewkanapowy.com/2019/04/07/okoloksiazkowy-miszmasz-wielka-wymiana-ksiazkowa-przeczytajipodajdalej7/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, czy znajdziesz coś u mnie za Listy niezapomniane?
    http://atociwynalazek.blogspot.com/2019/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-vii-edycja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic dla siebie nie znalazłam :( ♥

      Usuń
  8. Życzę udanych łowów :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, coś u mnie za "Promyczek"? :D

    https://www.elfnaczi.pl/2019/04/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-viihtml

    OdpowiedzUsuń
  10. Może znajdziesz coś u mnie za ,,Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender"?
    https://czytaj-na-walizkach.pl/wielka-wymiana-ksiazkowa-vol-7-daj-ksiazce-nowy-dom/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziewczyna z wieży" to kontynuacja jakiejś serii tak?

      Usuń
  11. Hej. A może znajdziesz coś u mnie za Genialnych? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2040139886287051&set=pcb.347992579393589&type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj Kochana, ale masz fajne ksiażki :) Życzę udanej wymiany i dziękuję za Twój udział :) mam nadzieję, że będziesz po wszystkim usatysfakcjonowana :)
    ps. ja nie umiem oddać mojego Promyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanej wymiany, ja niestety nie mam niczego do wymiany, bo ostatnio sprzedawałam niepotrzebne dla mnie pozycje :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć! Znajdziesz coś u mnie za Genialnych i Listy niezapomniane?
    https://neavecreations.com/2019/04/wwk7/

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś! Czekałam na Ciebie! Wybaczam spóźnienie - lepiej późno niż wcale :D No to czytaj i komentuj (nie musisz się podlizywać, pisz co myślisz :D)!
Twój komentarz znaczy dla mnie więcej niż myślisz, to taka drobnostka, a jak motywuje! Uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać! Jeśli zostawisz po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę, możesz zostawić linka - będzie mi łatwiej.
Och, uwielbiam Cię, drogi czytelniku ♥

Bądź tu teraz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka