•Marry, Kiss, Cliff Book TAG•



Witam, dziś przychodzę z TAG'iem, a dokładniej z Marry, Kiss, Cliff Book TAG. Nikt mnie do tego nie nominował, ale już od dawna się czaiłam na jego wykonanie i przyszedł na to wreszcie moment. Wybrałam kilka postaci książkowych płci przeciwnej, aby potem ich losować i wybierać za kogo wyjdę za mąż, kogo pocałuję, a kogo uśmiercę zrzucając z klifu. Czy moje wybory były trudne - zadecydujcie sami:



  • TURA 1:


NIEEE...! No za jakie grzechy takie trio? Całą trójeczkę uwielbiam i kogo miałabym zrzucić z klifu?! No cóż wybór prosty nie jest, ale ponieważ to, co się stało pod koniec tomu pierwszego „Delirium” złamało mi serce, to znak, że Aleks zajął w nim swoje miejsce, więc on zostanie moim mężem. Pocałuję Ridga, bo nie miałabym serca zrzucić z klifu tego cudnego chłopaka, choć serce mi się rani, bo muszę zepchnąć Masona, a polubiłam chłopaka – wybacz :/
  • TURA 2:

O kurczaczek... tu wybór też prosty nie jest, bo trafiłam na postacie, które lubię, ale szczególnego miejsca w serduchu moim nie zajęły... No dobra – na trzy. Raz, dwa, trzy … Augustusie, lecisz – I'm sorry. Quentinie dawaj całusa! A ty Cameronie szykuj się na nasz wielki dzień! :D
  • TURA 3:

Znowu postacie, które lubię ale nie kocham, a to zły znak, bo w końcu wylosuję za jednym razem trzy miłości mojego życia :/ No ale wracając do tej tury to …. Gale'a poślubię (choć żeby było jasne, wolę Peetę), bo wiem że będzie dobrym mężem i zadba o mnie, gdybyśmy byli w trudnej sytuacji , Parka, tego słodziaka, oczywiście pocałuję, a Adam poleci – może ty też będziesz miał swoją szansę na powrót, jeśli zdecydujesz, że warto ^^
  • TURA 4:


Julianie, lecisz! Proszę, nie miej mi tego za złe i nie myśl, że to twoja wina, bo byłeś zły, czy coś takiego, po prosu... pojawiłeś się nie w tej książce co trzeba, a w niej moje serce już skradł Aleks, więc ty musiałeś być tym „złym”. Cztery zasługuje na buziaka, za to Adrian będzie moim mężem i będziemy żyli długo i szczęśliwie ^^
  • TURA 5:

Och, tu w ogóle nie ma nad czym myśleć! Patch, jako moja pierwsza, prawdziwa i największa miłość, zostaje moim mężem ♥ ♥ ♥ Inaczej być nie może, choć przykro mi, że muszę cię odpić Norze :D Dymitra całuję, a ty, Calvinie, lecisz – zasługujesz na to.
  • TURA 6:

No nie... :/ Poślubię, hmm... Peeta? Holder? Weston? …. Peeta? Holder? Poślubię Holdera, i nie pytajcie dlaczego jego, bo nie wiem... 
Pocałuję więc Peetę, a to oznacza, że ty, Westonie, lecisz... och, tak mi przykro, wiem, że pragniesz żyć :(  

I jak? Pewnie z czymś się nie zgadzacie? A może zechcecie zepchnąć mnie z klifu ponieważ uśmierciłam kogoś, kogo nie powinnam? :D

34 komentarze :

  1. Jak mogłaś zrzucić Augustusa!! Nieee :(
    Patcha też bym bardzo chętnie poślubiła :*
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego zrzuciłaś Augustusa ?!! :)
    Rzeczywiście wybory baardzo trudne :)

    nastoletniabiblioteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, o świetny ten tag. Takie wyjątkowe są fajne :)
    Pozdrawiam ☻

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, tylko nie Augustus :(
    Ale z Adamem z "Zostań, jeśli kochasz" się zgadzam, ja również bym go zrzuciła :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, świetny TAG ;)
    Sama również poślubiłabym Alexa i Patcha XD

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieee, ale miałaś trudne wybory :D Zgodzę się z Tobą, też zrzuciłabym Calvina z "Black Ice". Patch, Adrian- mmm same miłości :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calvin musiał zlecieć, a o tym, że Patch zostanie moim mężem wiedziałam już od dawna ♥ :D

      Usuń
  7. Ciężkie życie, gdy trzeba wybierać. Dużo teraz tego TAGu wszędzie, ale oryginalne wybrałaś obrazki i bardzo się tym wyróżniłaś. ;) Wybrałaś książki z największymi ciachami, co się dziwić...

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się wyróżnić :D

      Usuń
  8. ?! o niee dobra tam Augustus , co tam, ale Weston?! Jak mogłaś :D
    Buziaky :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, żałuję, ale nie było innego wyjścia .... :D

      Usuń
  9. Ten TAG jest naprawdę super świetny!! :D Kiedy ja go robiłam, miałam mnóstwo, mnóstwo radości. :D
    Och, biedny Mason. :( I Augustus. :( Calvina i Juliana mi nie żal. XD Nie dziwię się co do wyboru Patcha. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAG rzeczywiście świetny :D
      Masona nie chciałam zrzucać, Augustusa w sumie też nie :/ Calvin i Julian musieli zlecieć! :D Patch ♥

      Usuń
  10. Mało z tych książek czytałam, ale na pewno w turze 3 miałabym wszystko na odwrót.
    Interesujący tag ;)

    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :D To zapraszam do wykonania go u siebie ^^ :D

      Usuń
  11. Haha, przy czytaniu tego TAGu zawsze poprawia mi się humor ;D. Adriana i Holdera sama bym z chęcią poślubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten TAG jest naprawdę świetny, jeśli nie robiłaś do jeszcze u siebie, to zachęcam, może i ty poprawisz komuś humor :D
      Adrian i Holder ♥

      Usuń
  12. Nie znam połowy bohaterów, ale ten TAG jest genialny :D Cztery to ja bym jednak poślubiła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, mnie aż tak nie oczarował, ale z chęcią bym go ucałowała :D

      Usuń
  13. Łoo, jakie trio! Miałabym poważny dylemat w większości przypadków, naprawdę słodcy bohaterowie płci męskiej. :3
    Dobrze, że Peecioszek przeżył, bo ostatnio go wszyscy zrzucają. D:
    Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peecioszek? Pierwszy raz słyszę, ale podoba mi się! :D

      Usuń
    2. Nie ja wymyśliłam! :P
      Ale uroczo to brzmi, prawda? :D

      Usuń
    3. Bardzo, muszę koniecznie zapamiętać tego "Peecioszka" :D

      Usuń
  14. Tez bym poślubiła Holdera dobry wybór :D
    A ze Augustusa zarzuciłas nie mam ci za złe :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ale Ci się wybór trafił. Nie zazdroszczę ;d
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Patch już nie jednej skradł serce :D Świetny TAG :)
    uwielbiamlitery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O z Adrianem z "Akademii wampirów" także mogłabym szykować się na ślub! Myślę, że dobrze wybrałaś.
    Świetny tag!

    Pozdrawiam :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba każda wybrałaby Patcha jako męża <3. Uwielbiam ten tag.
    Pozdrawiam ;)
    http://wkrainiepelnejksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Koniec końców nie przeczytałam "Delirium", choć zaczęłam z dobrą myślą! Wydaje mi się, że na razie jestem zbyt zmęczona dystopiami, a nie chcę czytać na siłę książek Lauren Oliver, także Alexa wciąż nie znam, jednak Ridge <3 Ach, też bym go pocałowała! Z przyjemnością!
    Oooo! "Cam"! Ja osobiście nie wiem co bym z nim zrobiła, bo jestem teamJase i czułabym się źle zdradzając go z jego najlepszym przyjacielem, ale nie lubię książek Greena, więc... sama nie wiem. :D
    Och, u mnie tura 3 byłaby prosta. Nie znoszę Gale'a, więc on by poleciał, Parka bym pocałowała, a Adama poślubiła bo raaaany. Ten facet jest absolutnie cudowny. Gdy przeczytałam "Wróć, jeśli pamiętasz", przeżywałam wszystko razem z nim. :(
    O, zdecydowanie dobry wybór, jeśli chodzi o poślubienie Adriana <3
    Nie znam Calvina, ale Dymitra za nic w świecie bym nawet nie dotknęła, więc pewnie wzięłabym patyk i zrzuciła go z klifu. Patch do całowania... jestem w stanie sobie to wyobrazić. :D
    Wstona bym zepchnęła i to z największą przyjemnością... Peetę... sama nie wiem, czy wolałabym poślubić jego czy Holdera. Chyba Peetę, bo jestem zakochana w przyjacielu Holdera - Danielu, więc to by było dziwne, być z nim, a pragnąć jego kumpla. :D
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń

Och, jesteś! Czekałam na Ciebie! Wybaczam spóźnienie - lepiej późno niż wcale :D No to czytaj i komentuj (nie musisz się podlizywać, pisz co myślisz :D)!
Twój komentarz znaczy dla mnie więcej niż myślisz, to taka drobnostka, a jak motywuje! Uwielbiam czytać komentarze i na nie odpowiadać! Jeśli zostawisz po sobie ślad, to na pewno Cię odwiedzę, możesz zostawić linka - będzie mi łatwiej.
Och, uwielbiam Cię, drogi czytelniku ♥

Bądź tu teraz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka